AHHHHH!!!!!!!!!!!

FAN FAN FAN!!!

Jag hatar mitt liv just nu, jag trodde de skulle gå mot bättrings vägar, men icke sa nicke. Att jag aldrig kan ha turen med mig.
Har precis skrivit teoriprovet som jag inte klara. Är så jävla less på mig själv. Men men tackar för att jag har dem som stöttar mig. Bara att ta nya  tag och fokucera på Uppkörningen som jag har på Tisdag , hoppas, hoppas, hoppas jag klarar de ! I dag vet jag inte om jag känner för någonting, vill bara göra något så jag glömmer allt! typ alokohol brukar ju hjälpa ? Eller ?

PEACE AND LOVE TO YOU!

//Frida

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bara o ta nya tag min älskade Fridus <3, o uppkörningen kommer att gå som en dans. Alkohol är ingen bra lösning, det lovar jag. Kram o puss. Din Sanna

2010-01-08 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0