Fredag`?

Tjo och tjim kalas trim!
i dag har jag varit i stan med Jessica, kollade runt lite, tog en fika. Åkte till Mölnlycke och hälsade på Kerstin (mamma) vi passade även lille Ida ! världens sötaste unge. Jessica åkte hem då mötte jag upp Alexandra i stan. köpte en skjorta, jeans leggin & en handväska. ( orkar inte lägga upp de just nu )
nu så sitter jag och taggar inte för en kväll som jag inte vet hur den kommer börja eller sluta, humm.. hur skall detta gå :P Yeah yeah, skall ta och kontakta min Fru Alexandra nu:)
ta det nu lungt i kväll gott folk!!

Ta det nu lugnt i kväll, gör inget jag skulla ha gjort!

Peace / Frida

är ni nere så skall ni lyssna på denna och tagga till för det är ju fasen FREDAG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0