Kör, bara kör!

God kväll/natt!
Har nu bäddat ner mig i Alexandras säng eftersom hon har lagt sig brevid Pappa Patrik, skall bli underbart att sova nu känner jag eftersom jag var uppe kl fem i morse. Men det var himla skönt att gå upp så tidigt, man hinner göra massor utav saker medans andra ligger och sover.
Har även kört bil i dag på "riktigt" jag har inte kunnat köra eftersom jag och min pappa inte är helt vänner så bilen kan jag ju glömma att jag får låna, men körde iallafall Familjen Hagstedts Volvo. Himla konstig känsla att köra själv och ingen vuxen brevid som skall sitta och kommentera vad man gör fel hela tiden :)
Ne nu stänger jag detta locket och börja samla krafter för en jätte jätte jätte tråkig skoldag i morgon.

Take care and sweet dreams !

FridaKarinElisabethLarsson

Någon som kommer i håg Brum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0