mycket på en och samma gång

Hellå!
Har inte haft lust att blogga eftersom min bärbara dator har legat hos Jessica hela helgen...HAr haft en trevlig helg med goa folk och mycket skratt!...Men nu så ligger jag hemma hos Jessica och har sjukt ont i magen, för det är så himla mycket jag måsta ta tag i innan veckan är slut.
*100 poängs projektet
*Svenska novell
*Religions inlämning
Och det är inga små arbeten heller, usch orkar verkligen inte med skolan mer !!! Den gör mig galen.. Jaja sen har jag även Teoriprovet som jag fan aldrig klarar jag vet inte vad det är med mig, hur jävla svårt skall det vara. Jag har fått någon slags spärr eller någonting, för när jag väl sätter mig framför den datorn så får jag black-out, tänker på en massa andra saker och läser inte igenom frågorna ordentligt. Så nu skall jag vänta någon vecka innan jag går till vägverket igen..
Så nu när jag vaknar i morgon skall jag börja mitt nya liv, börja med vissa vanor och sluta med vissa dåliga vanor!
Hoppas vännerna stöttar mig (A)

sweet dreams 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0