Nervvrak!

God kvällsen !
Vet inte riktigt vad jag skall skriva, för det jag har gjort dessa dagarna på detta året har inte varit så speciellt roliga. Så jag kan ju berätta att jag är sjukt nervös, för jag har Teori prov på Fredag, sen så åker jag, Alex och Martina upp till Säffle på Söndag och har Uppkörning på Tisdag :O
Men nu vill jag bara vara hemma äta en massa chips, dricka 2 liter cola för mig själv och kolla massa Paradis hotel avsnitt som jag missat. Men får se vad Emelie & Alexandra Tycker om det :)

Saker jag måste/ska göra !
7/1 - Läkarn
7/1- Söka jobb
8/1 Teoriprov
12/1 - Uppkörning
14/1 - Skolan börjar
22/1- Världens inlämning!
3/2 - Jessica 18 år
4/1 - Jag 19 bast :)
sen här någonstans vill jag resa :D


slänger in en liten sommar bild nu när det är så kallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0