Show must go on

God morgon God morgon!
I natt så sov Emelie & Alex hos mig, mysiga tjejer de där ;)
 Så här ser min dag ut i dag:
Nu har jag i allafall precis duschat, i fall ni ville veta. Skall till Läkarn om en timme ungefär, kolla vad det är jag är allergisk mot, sedan blir det att kolla ett jobb, hoppas, hoppas, hoppas ! ...
Kl: 13:15 Skall jag och Emelie köra in hennes syster , för hon skall på bio. I hope you have fun <3
Så skall jag en snabbis in på Banken, hoppas jag hinner springa in på nån smink affär också. Lite senare i kväll, skall jag dra mig samman men Alex, så MÅSTE vi plugga teori heeeeeela kvällen. :(

Så där ja, jag hör av mig om de blir lite ändringar på denna lille beskrivningen.
Pussar & Kramar / Fridolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0