Sweet

Nu har jag äntligen lag mig i sängen, ny duschad. Har även gjort Halva religons läxan, det är lite iallafall. Har två läxor till som jag borde göra men jag orkar verkligen inte. Jag har nog gått för länge i skolan så jag har fått nog av att plugga, jag kan redan allt som behövs att veta när man är 18 år!
men i morgon blir det att :
* Gå till skolan, göra de bästa av situationen
* Efter skolan åka med JessicafFör hon skall göra naglar
* Sen hem göra sig i ordning
Sen träffa Alex och Martina efter som våran kära Jacob fyller 20 år, Så han skall ha någon slags Födelse/avskeds fest på PC. Så det skall bli trevligt. han åker nämligen till Asien i tre månade och skall resa runt där. Kommer säkert bli en otrolig upplevelse !
Men nu skall jag säga god natt, Sov så gott !


Thailand <3

Kommentarer
Postat av: iss

saknar thailand så jävlans mkt, det ska ju upplevas igen SNART!! vi tar en fucking sista minuten frittjof !<3

2010-01-22 @ 09:34:05
URL: http://ijr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0