ta vara på det du har

hELLO!
Sitter nu hemma framför tv, tv4 och handboll är på slagen på tv men kollar bara ibland. Kan klockan bli 22:00 på PH kan börja?!
Väntar på att Alexandra skall komma hit, hon sitter nog just nu på bergakungen och kollar Avatar med Ewelina :) Skall bli spännande och se om den var bra eller inte... I morgon är jag faktiskt ledig, skall bli underbart. Men har en massa som skall göras. Städa nedervåningen, ta tvätten, "plugga" som jag ändå inte kommer att göra. Usch jag är så fruktansvärt trött på min äckliga skola om jag får utrycka mig så. Ne det är så sjukt skönt att det bara är 4 månader kvar. Men fasen för att vara i den skolan i fyra månader till. Vill inte ens tänka tanken ! och om jag hinner skall jag träna som jag har saknat som tusan, men har haft så mycket nu de sista så jag har fått hoppa över träningen. Icke bra alls !
Peace / Frida Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0