Avslutar Onsdagen med God natt

God kväll!
Jag måste säga att jag haft en himla bra dag idag. Trevlig dag i skolan (för en gång skull), Religons provet kändes bra. Bara jag får G så är jag happie! Eftersom vi inte får någon mat i skolan på Onsdagar!? så gick vi upp till lunch restaurangen och åt sprödbakad hummel? stekt potatis och remuladsås, Mmmm..vad gott det var!
Nu ligger jag i sängen efter en lyckad träning, många glada miner och gott humör...Men självklart skall inte allt gå , utan när jag bra under dagen, utan när duschade slog jag i fingret i duschslangen så den gick av :( Måste ringa i morgon och beställa tid. Well well..Nu så skall Fröken Larsson faktiskt läsa lite nät-handel.
Sweet dreams everybody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0