Duktig Fröken Larsson

Hej på er !
I dag har jag varit hemma från skolan, för vi fick plugga hemma. Och jäklar vad många uppgifter jag har skickat in, känner mig så himla duktig. Men bara för detta är gjort så har jag ca 7 stora arbeten som skall vara inne innan den 25 Maj...Det skall jag klara! Snackade med Alexi förut och jag har bestämt mig för att köpa mig ett gymkort på SATS. Känner att jag är så rastlös dem dagarna som jag inte tränar. Så måste göra något bra av de!! Nu skall jag göra mig lite snyggare än vad jag är nu, haha.För skall hämta upp Jessica så skall vi åka till min bror och "passa" ida. Men hon kommer nog att sova. hihih
Skriver kanske när jag är där.
Take care!

HAHA!
Hittade en bild från när jag gick i nian och jag & Jessica lanade hemma hos mig i en vecka. Saknar dem tiderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0