lite bal känsla

God kväll !
Har haft lite blogg torka som Jessica brukar säga, jag har inte haft lust eller tid att blogga.
I dag har jag inte varit i skolan eftersom jag har haft en massa grejer som jag skulle fixa. Har gjort i ordning naglarna, det blev blått glitter i dag. Efter naglarna mötte jag upp Alex i stan så gick vi och fixade ett gymkort på sats, så du skall vi börja träna där. Skall bli himla skönt. Har även varit hos syster och hälsat på henne och Tilda. Igår var jag & Mamma och hämtat två av de fem olika bal känningarna jag har att välja emellan, det är så sjukt svårt att välja vilken av dem jag skall ha på mig..
( Ursäkta blekheten, kommer åka till solarieöarna innan ;) )
De tre sista har inte kommit hit än

Kom gärna med en kommentar och säg vad du tycker =D

Kommentarer
Postat av: CATHRINE

Rosa! :) Grymt fin och kan nog passa dig jätte bra! Pussen

2010-03-18 @ 21:57:51
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/
Postat av: Emelie krull

Absolut den rosa! Inget snack om saken :) Puss påre

2010-03-19 @ 08:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0