big girls don't cry

inte så där jätte bra på att uppdatera kanske!

Ah nu är jag i någon slags period då allt bara är så dystert & ledsamt. Vill bara jobba...Allt annat är så sjukt tråkigt!!
I Innebandyn går det verkligen uselt just nu, har ingen lust eller vilja, och hur jag skall få den tillbaks vet jag inte.
Jag har ju det ändå väldigt bra, så förstår inte vad problemet är.. Lite love skulle ju inte skada. Men vafan det är ju bara problem med den skiten...
Ne jag tror jag går och lägger mig, trivs jävligt bra i min säng !


Kommentarer
Postat av: Linda

tråkigt att höra att du inte har ngn vilja. dock inte så konstigt då stämningen varit lite sådär i laget den senaste tiden. jag hoppas inte att du slutar <3

2010-11-24 @ 09:13:21
URL: http://landvetterwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0