Remember

God morgon i snö vädret!

Vaknade av mig själv kl åtta idag, kanske inte så konstigt gick och la mig kl 16:00 i går ?! Helt stört. Jag sover föööööör mycket ! aja är ju pigg nu iallafall !

Sitter och lyssnar på lite jul musik och försöker få upp lite jul stämmning lite! Längtar tills i morgon då lönen kommer, mumma ! Har en hel lista på saker jag måste köpa!

* Jul klappar ( inte lika kul kanske men men )
* Nya innebandy skor
* Pepparkaks hus
* Adventsljustakar
* Sen finns det nog en massa mer ;)

Men chef har även lagt in bilderna från firma festen. uschs. haha



Angelica, Jag & Annica



Tobbe, Jag & Chefen Henriqe



Haha !



Denna lär man bli retat av på jobbet !



Tobbe, Angelica & Andrea



Jag & Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0